sobota, 5 kwietnia 2014

Wielki powrót Ev!

OMG! Jak mnie dawno nie było!
Aż dziwnie mi się tu pisze, tak inaczej xD
Ale spoko, spoko, niedługo się przyzwyczaję.
A wiec dlaczego mnie tak długo nie było?
Wasza kochana Ev miała problemy miłosne.( Lol jak to banalnie brzmi!)
Powiedzmy że jakiż chłopak tak po prostu wszedł sobie to mojego życia i nie chciał z niego wyjść. 
I uwaga! Nadal nie chce! Szczyt chamstwa! A co lepsze mieszka koło mnie!
Śmieszne c'nie? 
Ale dobra, do rzeczy. 
Na bloga NIE wracam, bo nie mam pomysłów, ale za to mam nowego bloga! Jej! tak wiem nikt się nie cieszy xD Znowu będę zaśmiecać bloggera moimi wypocinami xD
A co do tego bloga to pierwszy rozdział będzie gdzieś za 2, 3 dni. 
Zwiastun, zwiastun będzie gdzieś hmmm za 2 tygodnie? Taaak coś koło tego, chyba że wasza kochana Ev znowu będzie miała maaaaaaaseeeeeeeeeeee roboty to za pół roku xD Haha :D
No tu tu macie linka bo znów zapomnę dać xD
http://ff-dark.blogspot.com/
Tak wiem, taki stylowy wygląd xD
Mam nadzieje że ktoś to przeczytał xD
Ev <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz